Het 'weerzien' - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tessa Lith - WaarBenJij.nu Het 'weerzien' - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tessa Lith - WaarBenJij.nu

Het 'weerzien'

Door: Bart en Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi Makamba's,

Bart; "Vrijdag 31 oktober was het dan zover, op naar Curaçao en Dushi Tessa weer zien. Na een vlucht van ongeveer 9,5 uur zette ik voet op Antilliaanse bodem. Ik heb snel mijn koffer opgehaald, toen door de douane heen en eindelijk het weerzien met m'n lieve vriendinnetje. Ik kwam door de schuifdeuren heen en daar stond ze dan, zo bruin als een echt 'local'. Wat een ontzettend fijn moment om Tessa na 2 maanden weer te zien en te knuffelen.

Vervolgens naar de auto en op weg naar het appartement. Zo'n eerste ritje in een onbekend land met alle eerste nieuwe indrukken blijft altijd speciaal. Bij het appartement aangekomen heb ik snel m'n koffer gedropt en vervolgens samen met Tessa richting Willemstad om lekker een hapje te gaan eten. Met de auto reden we naar Otrabanda. We gingen eten bij een steakhouse. Het vlees was daar zo lekker, dat voorspelde veel goeds voor de rest van mijn verblijf op Dushi Korsou.

De volgende dag hebben we chillend doorgebracht en onze koffers ingepakt. Zondag stond namelijk onze mini vakantie naar Bonaire op het programma. S 'avonds zijn we naar Kokomo Beach geweest voor een strandfeest van de één na beste DJ ter wereld; Dimitri Vegas en Like Mike. Om 3u weer terug naar huis, snel een powernapje gedaan en 05:00 zaten we alweer in de auto op weg naar Hato Airport."

Tessa: "Dus dat! De hele week heb ik uitgekeken naar 'dat moment' op Hato airport. 'Jeetje, ik was best zenuwachtig, niet alleen of Bart wel een goede reis had gehad, maar ook om hem weer te zien. Het is zo gek om elkaar weer te zien nadat je elkaar 2 maanden niet gezien hebt. Het voelt een beetje als een eerste date, super spannend en leuk dus! Natuurlijk had de vlucht vertraging, ik stond al een uur te wachten en heb alle mensen door de schuifdeuren zien komen tot dat Bart eindelijk door de schuifdeuren kwam. 'Hèhè, EIN-DE-LIJK knuffelen! Ik vond het super leuk om hem direct een stukje van het eiland te laten zien. Voor mij voelt Curaçao inmiddels als een soort 'thuis' dus het was wel een beetje vreemd om hem te laten zien waar ik al die weken rondgecrossed heb.

De rest heeft Bart eigenlijk al verteld dus ik bespaar jullie een dubbel verhaal; Eens kijken of Bart nog iets vergeten is te vertellen...
Oohjaa: hij is vergeten te vertellen dat ik best bruin ben en dat hij super wit, hihi DUO PENOTTI!

Nou dit was ons verslagje tot aan onze vakantie in Bonaire! Wat we in Bonaire meegemaakt en gezien hebben, kunnen jullie lezen in het volgende verslag!

Ayoooó,
Liefs Ons


  • 07 November 2014 - 07:38

    Netty De Zeeuw:

    Klinkt allemaal erg leuk. Geniet er maar lekker van saampjes.
    Bart niet te bruin terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 07 Aug. 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 13536

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 23 December 2014

Skol Salu

02 November 2014 - 05 November 2014

Een paar daagjes Nederland

Landen bezocht: